Olen nukkunut kesänkin talvihorrosta ;)

Olin keväällä siis harjoittelussa päiväkodissa. Harjoittelu ja kotityöt veivät kaikki voimani, iltaisin en jaksanut kissaa sanoa. Kesän olin tyttöjen kanssa kotona, reissailimme koko perheellä ja erikseenkin. Kesä oli ja meni vauhdilla! Jotain sain askarreltuakin, mutta tänne asti ne eivät koskaan päätyneet. Katsotaan voisinko jotain tännekin saada taas laitettua...

Minua potkaisi onni ja sain töitä samaisesta päiväkodista, missä olin keväällä harjoittelussa. Siinä on sitten mennyt tämä alku syksy... Harjoitellessa, oikean työn ja arjen yhteen sovittamista. Vieläkin on viikkoja, etten jaksa ja ehdi tehdä mitään askartelujuttuja eikä tilannetta yhtään helpota se, että olen mukana nuoremman tyttären koulun vanhempainyhdistyksen puheenjohtajana ja vanhemman tyttären koulun vanhempainyhdistyksessä rahastonhoitajana. Sekä tietysti vielä koirakerhon hallituksessa.

Olen minä siis askarrellutkin, mutta niistä sitten myöhemmin kuvien kera. Jos ehtii askarrella, niin sit ei ehdi päivittää niitä tänne ;)